Wednesday, December 22, 2010

SPM ended!

It's a relief that SPM is over. I can have my mind on pause mode.

Dua hari lepas kertas Sains sukan, aku kemaskan bilik. Aku bercadang nak buangkan buku memandangkan aku dah habis sekolah menengah...tapi...sudahnya, semua buku aku letak atas almari.

Alasan: Nanti boleh guna lagi. Sebenarnya aku tak dapat nak terima kenyataan yang aku bukan budak sekolah menengah lagi.

Aktiviti harian aku sekarang: Tidur, makan, basuh baju, main kucing, tengok tv, main kucing lagi, ulang baca buku cerita lama, menyanyi lagu jepun, main kucing lagi, makan, bagi kucing makan, cough*conteng dinding*cough, buli adik dengan latihan matematik...main kucing lagi...
The same activity goes on everyday...
I even lose my ability to write stories this year...can that happen to anyone, I don't know.
Ne, anyone reading this......Arigatou, hope you've done a good job today!


No comments:

Post a Comment